7001-9000kg

Alavalikko

Hae uutta trukkia helposti

Olemme Sigma-trukkien virallinen jälleenmyyjä. Hakuvalikosta löytyvät perinteikäs Yale, pitkään tavaraan erikoistunut Hubtex, kustannustehokas Utilev sekä Terberg Kinglifter -ajoneuvotrukit ja Terberg-vetotraktorit.

Jos et ole varma, mitä tarvitset, ole yhteydessä! Konsultoimme mielellämme, jotta löydämme varmasti tarpeitasi vastaavan laitteen.

Hae uutta trukkia helposti

Olemme Sigma-trukkien virallinen jälleenmyyjä. Hakuvalikosta löytyvät perinteikäs Yale, pitkään tavaraan erikoistunut Hubtex, kustannustehokas Utilev sekä Terberg Kinglifter -ajoneuvotrukit ja Terberg-vetotraktorit.

Jos et ole varma, mitä tarvitset, ole yhteydessä! Konsultoimme mielellämme, jotta löydämme varmasti tarpeitasi vastaavan laitteen.

Haetaan: 7001-9000kg
Hae kaikista

Sähkökäyttöinen vetotrukki Istuen ajettavaa mallistoa saa joko kolmipyöräisenä (MT70) tai nelipyöräisenä (MT80) Kolmipyöräinen malli soveltuu ahtaisiin paikkoihin pienen kääntösäteen ansiosta Nelipyöräinen malli vakaampi ajaa sopii paremmille pitkille siirtymisille Kumpaakin mallia saa avomallina tai lämmitetyllä hytillä Kolmipyöräisen MT70 mallin vetokyky on 7000 kg ja nelipyöräisen MT80 mallin 8000 kg Vetotaakan kiinnittämistä helpottavat trukin siirtonapit, joilla voi

Diesel/nestekaasukäyttöinen vastapainotrukki Kapasiteetit 8000 ja 9000 kg diesel- tai kaasutrukki Saatavana joustokumi- tai ilmarenkailla 3 Techtronics-vaihteistovaihtoehtoa Accutouch-vivut tai manuaaliset vivut hydrauliikan toiminnoille Saatavana kolmea eri suorituskykyvaihtoehtoa Ajosuunnanvaihto peukalolla, rattiputkessa tai jalkapolkimella Märkälevyjarrut

Vetotraktori ja junaveturi samassa koneessaDieselkäyttöinen, 6×4 Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) jopa 2000 tonnia Raideleveyksille välillä 1000–1668 mm Pieni kääntösäde (6770 mm) Rakennettu luotettavista ja yleisesti käytössä olevista komponenteista

Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori4×2-vetotraktorit trailereiden ja konttien siirtoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 200 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Kevyempi ja edullisempi vaihtoehto nelivetomallille

Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 130 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 35 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja

Dieselkäyttöinen 2×4-vetoinen vetotraktori jalallisille konteille4×2-vetotraktorit trailereiden ja konttien siirtoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 200 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Kevyempi ja edullisempi vaihtoehto nelivetomallille

Dieselkäyttöinen nelivetoinen vetotraktoriRaskaaseen RoRo-ajoon ja teollisuuskäyttöön, 4×4 Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 375 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 45 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja

Dieselkäyttöinen 4×4-vetoinen vetotraktoriRoRo- ja terminaaliajoon Maksimi yhdistelmäpaino (G.C.W.) 210 tonnia Nostokapasiteetti vetopöydällä max. 36 tonnia Huippuergonomia ja kuljettajan mukavuus Useita eri kokoonpano- ja varustevaihtoehtoja

Diesel-, nestekaasu- ja sähkökäyttöinen Kapasiteetti 3000–12000 kg Hydrostaattinen voimansiirto Erittäin ergonominen kuljettajan työtila Minivivut hydrauliikan hallintaan Vakaat ja lujat mastot

Sähkökäyttöinen Perässä käveltävä / istuen / seistenajettava Kapasiteetti 2000-10000 kg   saatavissa seisten ja istuen ajettavana Kompakti rakenne  

Sähkökäyttöinen monitietrukkiKapasiteetti 1500–20000 kg Ulko- ja sisäkäyttöön Eri rengasvaihtoehtoja Nivelöity runko takaa parhaan mahdollisen pidon Runsaasti varusteluvaihtoehtoja